czwartek, 26 czerwca 2014

"Koszmary kuchenne" - zdjęcia z konkursu.

 W piątek w końcu nadejdą upragnione wakacje, a ja dostałam wielką motywacje do działania w branży fotograficznej.

Zaczynając interesować się blogami swoich koleżanek ze środowiska blogosfery. Całkiem przypadkiem natrafiłam na blog dwóch nastoletnich przyjaciółek -pauliny i Weroniki. Po przeczytaniu kilku ich wpisów, okazało się, że ogłosiły one konkurs fotograficzny. na wysłanie zdjęć było jeszcze kilka godzin, więc był to dla mnie "ostatni dzwonek" aby wziąć w tym konkursie udział. Dzień później w swym poście zamieściły one wszystkie konkursowe zdjęcia. Zaczęło się głosowanie przez obserwatorów tego bloga, w którym nie mogło się odbyć bez bitwy na głosy. Ostatecznie po całym zakończeniu całego konkursu, w końcu doszło do jego rozstrzygnięcia. Bardzo ucieszyłam się na wieść, że moje zdjęcia bardzo przypadły do gustu głosującym. Moje 2 z 3 wysłanych zdjęć "stanęły na podium". Zdjęcie pt.: "Skazany na życie" zajął 2 miejsce, a "Iluminacja cienia" 3 miejsce.

 Bloga prowadzonego przez przemiłe nastolatki i wszystkie zdjęcia z konkursu możenie znaleźć poz adresem:  http://friendssblogo.blogspot.com/

A oto moje zdjęcia z konkursu: 
"Skazany na życie"
"Iluminacja cienia"

"Iluminacja cienia", jak i również, "Skazany na życie" pochodzą z serii "Koszmary kuchenne". Jest to moja ulubiona seria zdjęć, którą dotąd wykonałam. Włożyłam w nią masę swojego serducha, emocji.
Jeśli ktoś przeglądał moje archiwalne wpisy, po pewnie napotkał już te zdjęcia w poście o tym samym tytule.

A o to pozostałe zdjęcia z mojej najukochańszej serii:
"Igły, prawie jak widły"
"Paranormal family"
"Wola istnienia"

4 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej, bardzo ładne zdjęcia, do gustu najbardziej przypadło mi "Skazany na życie". Ma coś w sobie.. naprawdę.


    Zajrzyj do mnie jesli masz czas i ochotę :)
    sylwietta-ta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również gratuluję. I dziękuję za motywujący komentarz :) obserwuję, zostanę dluzej i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz gratulujemy :) Twoje zdjęcia zasługiwały, aby "stanąć na podium".

    http://friendssblogo.blogspot.com/.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej te zdjęcia są cudne :*
    Ilovefruiit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń