niedziela, 8 czerwca 2014

"Dzień jeden w roku - urodziny."


W piątek miałam urodziny. Z okazji takiego jednego dnia w roku, nie odbyło się bez życzeń. Była ich cała masa, za co gorąco dziękuję.

Nie dostałam żadnych prezentów. Związanego z tym powodem żalu nie mam do nikogo. Nie przywiązuję dużej wagi do prezentów. Dla mnie nie są one takie ważne. Tak na prawdę jakoś nie lubię dostawać prezentów, w szczególności tych drogich. Drobne, skromne gesty, oznaki pamięci z życzeniami mają dla mnie większą wartość niż rzecz materialna.

Wystarczyło mi, że mama ugotowała mi mój ulubiony obiad, brat kupił duże pudełko uwielbianych przeze mnie lodów, a dzisiaj wieczorkiem robimy sobie rodzinnego.

 Nie dostałam żadnych prezentów, ale za to sama sprawiłam go sobie kupując sobie klasyczne, czarne Conversy. To jest już moja druga para trampek z tej marki. Jestem bardzo zadowolona z wytrzymałości moich czerwonych trampek, którym leci już 3 rok chodzenia. Są trochę popękane, rozwalone. Wystarczy je trochę podkleić i pochodzę w nich jeszcze trochę. To jest właśnie największa zaleta butów kupionych w markowym sklepie. Są troszkę droższe niż z neta, ale mam pewność co do ich oryginalności, czy wytrzymałości. Z doświadczenia wiem, że trampki za 30zł, czy "oryginały" kupione na necie nie mają takiej wytrzymałości. 

6 komentarzy:

  1. podoba mi się Twój blog:P śliczne trampki .bardzo Cię proszę kliknij w tym poscie na linki pod zdjeciami. bardzo mi na tym zalezy.:) http://myloovelyfun.blogspot.com/2014/06/przeglad-sklepu-sheinside.html staram się o współpracę, jeśli będziesz kiedyś też potrzebowała kliknięć odwdzięczę się:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne trampki.
    Trudno mi się czytało tego posta przez tło na blogu:(
    http://crazyzwario.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, związaną ze zmianą tła. Na pewno to zrealizuję. :D

      Usuń
  3. Ja też mam dwie pary Conversów i jestem bardzo zadowolona. :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Za ile kupiłaś Converse?

    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń