niedziela, 27 kwietnia 2014

"Kuchenne koszmary"

"Kuchenne koszmary" to jedna z moich ulubionych serii. którą stworzyłam w ostatnich tygodniach.
Włożyłam w nią całą swoją duszę, serce i uczucia, bo fotografia jest tym co najbardziej lubię... a jak na razie... tym co najbardziej kocham. Przynajmniej wiem, że moja miłość, kryjąca się pod jej postacią, nigdy mnie nie opuści, nie zawiedzie, nie zdradzi, nie okłamie... Właśnie dlatego jest rzeczą, z którą spędzam tak dużo czasu. 

Ta seria to nie są jakieś tam zwykłe zdjęcia. To coś nad czym trzeba poświęcić odrobinę czasu w celu rozwikłania prawdziwego przesłania przekazanego w danej ilustracji. Teraz prezentuję czym natchnęły mnie drobiazgi znajdujące się w każdej kuchni. 

To jeszcze nic w porównaniu z pomysłami, które dwoją i troją się w mojej główce. W mojej następnej serii nadam niektórym przedmiotom życie jakiego nigdy dotąd nie miały możliwości mieć. Szczerze mówiąc, to boję się swoich pomysłów... Moja kreatywność nie zna granic...
"Skazany na życie"
"Wola istnienia"
"Igły, prawie jak widły"
"Iluminacja cienia"
"Paranormal family"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz