sobota, 23 listopada 2013

22października - 18' Danieli

Wczoraj, czyli 22 października w Gorzowie w Hell Clubie odbyły się połowinki Ekonomika. Uczestniczyła w nich moja klasa.
Miałam przeczucie, że będzie lepiej jakbym była na nich nie obecna. Dlatego jak na początku października padła propozycja mojego wzięcia udziału w tej imprezie odmawiałam od samego początku.

Połowinki te były połączone z połowinkami 2 klas z Elektryka. Byłam poinformowana o tym jakieś 2tyg temu. W śród tych 20kilku osób z Elektryka była jedna, z którą od pewnego czasu nie dogaduje się najlepiej. Biorąc pod uwagę pewne wydarzenia i moje samopoczucie z ostatnich kilku tygodni, istniało bardzo duże prawdopodobieństwo kłótni pomiędzy mną a nim. A przez to tylko niezbędnie popsułabym sobie humor. Choć mogło również tak być, że pod wpływem z dziewczyn z mojej klasy, czy szkoły, śmiało bawiła bym się, nie zwracając na niego największej uwagi.

To nie był jedyny powód mojego przeczucia. Od bardzo dawna wiedziałam, że będę mieć w tym miesiącu imprezę. 18' Danieli Przybył, mojej przyjaciółki od serca, była dla mnie o wiele ważniejszym wydarzeniem od szkolnej/klasowej potańcówki. Była to jak dotąd najlepsza impreza na jakiej zaszczyciłam swoją obecnością. Wytańczyłam się za wszystkie czasy. Bardzo potrzebowałam takiego wyluzowania, chwilowego zapomnienia od problemów, a ta 18' właśnie zaspokoiła te moje pragnienie. Już nawet nie biorę pod uwagę moich bolących i posiniaczonych nóg. Rozmowami z niektórymi osobami przypomniałam sobie stare, dobre i niezapomniane czasu gimnazjum. Odświeżyłam pewne znajomości z osobami, z którymi utraciłam kontakt. Jak to zazwyczaj bywa, również poznałam nowych znajomych. Karolino, pozdrawiam.


Część zdjęć dodam później :D

2 komentarze:

  1. Trzeba było iść tu i tam na imprezę opowieść fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łatwo powiedzieć, ale o wiele gorzej to pogodzić. Tym bardziej, że jedna impreza z Białczu, a druga w Gorzowie. C:

    OdpowiedzUsuń