poniedziałek, 21 lipca 2014

Kolejne fotograficzne złote laury.

Kolejny konkurs fotograficzny zorganizowany na blogu i kolejne miejsce na podium już za mną. Tym razem zajęłam I. Jestem ostatnio w dość dobrej formie jeśli chodzi o fotografie, choć chyba było tak zawsze. Liczą się szczere chęci. W tej dziedzinie tak na prawdę nie chodzi o sprzęt, tylko myślenie, pomysł na zdjęcia. Dobrego rodzaju sprzęty są tylko pomocą w wykonaniu tego.



Post o wcześniejszym konkursie można znaleźć TUTAJ. <klick>

A informacje o konkursie znajdziecie TUTAJ <klick>


W najbliższym czasie postaram się przybliżyć bliżej serie zdjęć, z których wybrałam poniższe zdjęcia z ostatniego konkursu. 


Czekamy teraz na ogłoszenie wyników wspólnego konkursu fotograficznego ogłoszonego przez kilka blogerek. A za razem szukam już zdjęć na następny konkurs, czasu do wysłania zdjęć już niewiele.

Wzięłam udział w jeszcze jednym konkursie w naprawdę fajnymi nagrodami, ale nie liczę na triumfy, gdyż aby zagłosować na zdjęcia trzeba wydawać kasę, a mi jej po prostu troszkę szkoda.

Kto wie, może na moim blogu pojawi się jakiś konkurs fotograficzny.

8 komentarzy:

  1. No proszę, nagroda za takie kociaki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę pogratulować, zasłużyłaś! :> masz rację, liczą sie umiejetnosci, a sprzet jest pomocnikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie zasłużyłaś na nagrodę, bo zdjęcia są świetne :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/ - rozstrzygnięcie konkursu, w którym brałaś udział (pewne komplikacje) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Ja sama mieszkam na wsi, a więc wiem o co chodzi. Ja też uważam, że deszcz jest potrzebny, przede wszystkim dla roślin. Po za tym człowiek takze potrzebuje od czasu do czasu chłodniejszego klimatu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @No właśnie o to chodzi! Kiedy się widzi taki szablon jeden lub nawet z 10 to jest okej, bo nam się to podoba. Ale kiedy widzi się dziennie takich po 8578045 to ma się już dość, właśnie, gdzie fantazja? Eh... :C
      Faktycznie dość "kontrowersyjny" temat, ponieważ hejty lecą na mnie nie tylko na prywatnym facebooku, ale także od anonimów na blogu, wielu komentarzy nie publikuję tj "jesteś tak głupia, że mi się rzygać chce" lub "już nigdy nie wejdę na twojego bloga!". Są ludzie i taborety. :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia <333

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne kotki :3 też robię zdjęcia moim zwierzaczkom :)

    Dzisiaj post PHOTOGRAPHY. Współpraca dla Dr4ma Guitars.
    http://szuszunia-photography.blogspot.com/2014/07/szyszunia-photography-dr4ma-guitars.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie, gratuluję, Twoje zdjęcie z martwą naturą jest bardzo dobre :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń