piątek, 18 lipca 2014

"Mucha to jest zwierzę głupie, co siada na kupie."

Ostatnio wzięłam się za porządkowanie zdjęć w folderach na komputerze i zgrywanie ich na płyty. Trzeba było się w końcu za to wziąć, gdyż zdjęć przybywa, a miejsca na dyskach maleje.
Robiąc tam "remanent" zauważyłam, że mam sporo takich zdjęć, w szczególności zwierząt, które można śmiało pogrupować i wstawiać tutaj takie tematyczne fotorelacje. Pierwsze na odstrzał idą fotografie z muchami. Sądzę, że to tylko ich część. Jakbym pogrzebała w starszych płytach ze zdjęciami pewnie kilka ciekawych jeszcze znalazłoby się.


W ostatnim czasie sporo myślałam nad założeniem jakiegoś fanpage na Facebooku, na którym wstawiałabym swoje fotografie. Mam zwyczaj, że na bloga zbieram kilka zdjęć i dopiero je publikuję, a tam na spokojnie w miarę na bieżąco bym to robiła wstawiając 1-2 zdjęcia.

Reaktywowałam nawet swojego Photobloga, aby już nie "szufladkować" swoich "arcydzieł.


 
 



7 komentarzy:

  1. Ile ja takich perełek przypadkiem znajduję... a że mam miliony pendrive'ów, często mi się takie cudowne znaleziska trafiają :)
    Mogłabyś usunąć weryfikację obrazkową? Praktycznie nie pomaga w filtrowaniu spamu, a utrudnia komentowanie czytelnikom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że mam tą funkcję wyłączoną. Najwidoczniej musiałam przez przypadek kiedyś włączyć ją jak szukałam czegoś w ustawieniach. :D

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :) Takich znalezisk to i u mnie pewnie pełno. Nie ma nawet kiedy je pogrupować.
    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ale śliczne są te zdjęcia! Naprawdę masz talent!^^
    padzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia <3
    jak ci się udało z tak bliska sfotografować muchę *.*
    ciekawy post :)
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I muchy i osy i inne owady fajnie pozują do zdjęć! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie ujęłaś te 'stworki', są strasznie natarczywe i bywają bolesne, ale na Twoich zdjęciach wyglądają co najmniej ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń