wtorek, 15 lipca 2014

Piękne letnie momenty zamknięte w fotografii.

Słońce wciąż przeplata się z ciemnymi chmurami wraz z deszczem. Chwilami przechodzą burze, na szczęście delikatne w pobliżu mojego miejsca zamieszkania. 
Obowiązków pełno. Zbiór ogórków i sprzedaż idzie pełną parą. Mama aż musi zbierać zamówienia, bo chętnych do kupna jest o wiele więcej niż mogłoby się wydawać. Jeszcze "ogórkowa gorączka" się nie zaczęła, a już jest ciężko. 
Jednakże znajduję sporo czasu dla siebie. Ostatnio odwiedziłam swoją przyjaciółkę- Danielę. Umówiłyśmy się na Woodstock i jakąś wyprawę rowerową w najbliższym czasie. Dla reszty znajomych też znajduję trochę czasu. 

A oto mała garstka zdjęć, które udało mi się zrobić w te wakacje. Mam spore zaległości w udostępnianiu tutaj zdjęć. Nie obiecuję, że to nadrobię, ale w najbliższym czasie postaram się dodawać więcej fotografii.
 
 

7 komentarzy:

  1. Czwarte zdjecie jest naprawde zadziwiające! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię wchodzić na Twojego bloga i czytać Twoje posty ;) w miarę możliwości proszę dodawaj coś częściej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miarę możliwości znalezienia wolnego czasu, jak i również, jakiegoś ciekawego tematu, postaram się robić to częściej, ale nie obiecuję. :D

      Usuń
  3. Zdjęcie z rosą - według mnie najlepsze.
    Nie, nie dla mnie Woodstock; jakoś nie odnajduję przyjemności w przebywaniu na takich imprezach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęciaa :DD

    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Jakim aparatem je robisz?
    Mieszkasz w świetnym miejscu :) Jest tam pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia wykonuję Samsungiem PL 210. Jestem z niego zadowolona, choć czasami on nie daje mi tyle możliwości jak jakaś lustrzanka.
      Mieszkam w małej wiosce, położonej nie daleko Gorzowa i Kostrzyna nad Odrą. :D

      Usuń