niedziela, 23 lutego 2014

Robaki


Pierwszy tydzień po feriach już za mną. Było ciężko powrócić do szkolnej rzeczywistości. Dodatkowo przez 2 kolejne tygodnie, w poniedziałek i w środę, będę kończyć lekcje stosunkowo dość późno, gdyż wyjdę ze szkoły gdzieś o 16-17 godzinie, a w domu będę o 18. Dzieje się tak, bo moja szkoła uczestniczy w projekcie, z którego są realizowane dodatkowe zajęcia z rachunkowości. Trochę mi się nie chce, ale uzupełnienie mojej wiedzy na temat Księgi Przychodów i Rozchodów się przyda. Tym bardziej, że po ukończeniu tego kursu można zdobyć pewien certyfikat. 

A teraz czas na koleją dawkę fotografii mojego autorstwa.
Dla mnie nie ma żadnych przeszkód jeśli chodzi o zrobienie czemukolwiek zdjęcia. Nie posiadam jakiejkolwiek paranoi gdy widzę jakieś robaczki. Niektórzy się boją, a ja w takiej sytuacji najchętniej wyciągnęła bym aparat i bez oporu wykonywała zdjęcia. 

Mrówka
Bąk na facelii.
Motyle:

 
Pszczoły:
 
Muchy:

 Pająki:
 Stonoga:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz