niedziela, 31 sierpnia 2014

Liebster Blog Award

Liebster Blog Award jest jedną z największych nagród jaką może dostać każdy początkujący bloger.  Wczorajszego wieczora w jednym z komentarzy otrzymałam wiadomość, że zostałam nominowana do tegoż „łańcuszka”. Moim dobrym duszkiem okazała się być Hemino z bloga z bloga The Wildest of Spirits, za co serdecznie jej tutaj dziękuję.

 

Liebster Blog Award

 Zasady Gry:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Oto pytania, które zadała mi Hemino:

  1. Dlaczego założyłaś bloga?

    Od zawsze pragnęłam prowadzenie jakiegoś pamiętnika, zapisywaniu ciekawych wydarzeń z mojego życia, aby móc w odległej przyszłości siąść i je miło powspominać. Obecnego bloga założyłam z myślą o prowadzeniu właśnie tego typu zapisków. Jednakże od zawsze szukałam jakiegoś ciekawego pomysłu na publikowanie moich zdjęć. Mam ich naprawdę dużo, więc szkoda byłoby, żeby niektóre moje "perełki" były "szufladkowane" i nigdy "nie ujrzały światła dziennego". Więc połączyłam te 2 pomysły razem ze sobą, modyfikując mocno wersję pamiętnika.

  2. Jak długo blogujesz?

    Swojego pierwszego bloga założyłam jakoś w 2011roku. Było to wykonane na potrzeby "pracy długoterminowej" Na Technologie Informacyjną. Pamiętam, że tematem do, którego on nawiązywał były kart kredytowe i debetowe. Jestem z natury osobą, która wkłada we wszystko całe swoje serducho i stara się wykonywać wszystko jak najlepiej jak tylko potrafi, co stało się jedną z przyczyn wkręcenia się w pisanie bloga. Jednak do okresu kiedy zaczęłam prowadzić obecnego bloga minęło sporo czasu. Przez ten szmat czasu założyłam kilka blogów o różnej tematyce i przeznaczeniu na cele prywatne. Tego bloga założyłam w sierpniu poprzedniego roku. Dokładniej mówiąc pierwszy wpis ukazał się 11 sierpnia 2013r.

  3. Jaka jest twoja ulubiona książka?

    Nie mam zwyczaju czytać książek. Kilka razy z nudów się do tego zmusiłam, jednakże żadna książka nie zaczarowała mnie na tyle mocno, aby czytanie książek stało się moim uwielbieniem. Dlatego też nie posiadam swojego ulubieńca w tej kategorii.
  4. Jakie blogi czytasz?

    Uwielbiam blogerów, którzy są w jakiś sposób oryginalni, mają wyrobiony swój własny styl i zaskakują mnie pomysłami na posty. W obecnym środowisku blogosfery jest bardzo mało takich blogów, które takimi czynnikami się wyróżniają.
    Mam w planach na przyszłość napisać kilka recenzji moich ulubionych blogów, więc może
  5. Czego nie lubisz w ludziach?

    Irytuje mnie głupota ludzka, chamstwo, kłamanie, oszczerstwa, egoizm tylko dla swoich korzyści, brak empatii, ocenianie ludzi po pozorach, brak tolerancji i szacunku, infantylność, obgadywanie, niewierność, zbyt mocna pewność siebie.
  6. Na co najbardziej zwracasz uwagę, schodząc na czyjegoś bloga?

    Wygląd i przejrzystość bloga są pierwszymi czynnikami, które oglądam. Jednakże często jest tak, że ładny design bloga to nie wszystko. Nie lubię przepychu, spesłodzonych designów. Uwielbiam blogi, które mają swój własny, jedyny w swoim rodzaju styl pisania tekstów i pomysł na nie, który wciąga czytelnika tak bardzo, że pragnie do niego ciągle powracać i z utęsknieniem czekać na kolejne wpisy.
  7. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie jednego posta?

    Jeśli chodzi o moją długość pisania tekstu do bloga, to muszę wziąć pod uwagę czynnik związany z moim wolnym czasem, który mogę na to poświęcić. Często jest tak, że powstaje on w mgnieniu oka, a czasami ciągnie się długimi godzinami. Bardzo ważną lwestią jest również moja fantazja, czy też wena twórcza, czy ilość oraz obrabianie zdjęć, którą muszę troszkę dopieścić. Ale tak jak wspomniałam zazwyczaj jest to w godzina, dwie, a czasami tydzień.
  8. Jaki jest twój ulubiony zapach?

     Jednym z moich ulubionych zapachów jest Bruno Banani - "Not for everybody". Uwielbiam również zapachy z LaCosty oraz Versace. Są dość słodkie, a jednocześnie mocne i intensywne w zapachu, co oczywiście, zależy jeszcze od nazwy danych perfum. Ogólnie uwielbiam zapach kwiatów, (np. bzu, fiołka) czy niektórych owoców (Np. arbuza czy brzoskwini).
  9. Co motywuje Cię do blogowania?

    Pisanie to jedno z moich pasji. Po głowie ciągle mi chodzą jakieś ciekawe myśli, którymi warto podzielić się z innymi, są one zbyt piękne aby ze szufladkować. Taka ilość ciągle mnożących się treści sprawia, że dostaję motywację do blogowania i dodawanie nowych postów. Dodatkowego motywującego kopa dodają mi nowi obserwatorzy oraz coraz większa liczba komentarzy pod wpisami. Jednakże z moim wolnym czasem ostatnio jest różnie, dlatego moje posty są strasznie nieregularne, za czo niezmiernie przepraszam.
  10. Co zajmuje najwięcej Twojego czasu?

    To pytanie mogę zinterpretować na wiele sposobów. Przez ostatni miesiąc pracowałam w firmie u znajomych. Mogę ogólnie powiedzieć, że moje wakacje były przepracowane, gdyż pomagałam rodzicom w naszym letnim, corocznym interesie.
  11. Co w blogosferze irytuje Cię najbardziej?        

    Już kiedyś co nieco pisałam na ten temat w jednym ze swoich wpisów. Zawarłam w nim treść na temat kom/kom, obs/obs, czy braku kreatywności w komentarzach typu "Fajny blog.", "Ładne zdjęcia.", "Świetny wpis", co jest jeszcze dodatkowo podkreślane słowami "Obserwujemy?","Zapraszam do siebie, jak się spodoba miło mi będzie jak zostaniesz na dłużej..:)".
    Po tego typu komentarzach nie możemy się spodziewać tego, że kogoś naprawdę zainteresowało to co zamieściliśmy w danym poście. Niezwykle mocno mnie wkurza zjawisko, które powtarza się strasznie często na blogach, które chcą pokazać jakie to one są fajnie, mając na swoim blogu podobne wpisy, a nawet teksty, tak jakby korzystały z techniki "kopiuj-wklej", posiadają nagłówki takie same jak inni. Ostatnio weszłam na 13578318364394257254 takich blogów, przez co zaraz z nich wyszłam. Miałam wrażenie, że takie blogi są nic nie wartymi pomyjami, a ja przecież nie jestem świnią, żeby móc je "zjeść".

Do zabawy nominuję następujące osoby/blogi:

  1.  Dominika Kiprovska - Dominika Kiprovska
  2. Ola Madejska - Szyszunia /Ola Madejska Photography
  3. Asia Wdowiak - Sejasza
  4. Patrycja Karpik - Kierunkowy48 | lifestyle blog
  5. Sara Dunaj - Styl Bycia
  6. Agnieszka - Katsuumi
  7. Kinga S - Kika blog 
  8. Klaudia Podkalicka - Vampimeow
  9. Mamsan - Live Your Dreams 
  10. Daria - Paper Paradise
  11. Emachel - Emachelowym okiem 

A oto pytania na które mają odpowiedzieć:

  1.     Skąd pomysł na taką nazwę ?
  2.     Co skłoniło Cię do założenia bloga?
  3.     Jak często piszesz na swoim blogu?
  4.     Czy masz jakąś blogerkę/blogerka który Cię inspiruje?
  5.     Czy poznałeś kogoś dzięki blogowaniu?
  6.     Od jak dawna należysz do blogosfery?
  7.     Co Cię denerwuje w innych blogach?
  8.     Jaką masz motywację do pisania bloga?
  9.     Co chciałabyś osiągnąć w blogosferze?
  10.     Oglądasz vlogi?
  11.     Czy lubisz odpowiadać na pytania?
 Byłoby mi bardzo miło, jeśli nominowane przeze mnie osoby podesłałyby mi link ze wsoimi odpowiedziami na moje pytania. Z wielką chęcią je przeczytam, a przy okazji dowiem się czegoś więcej na temat blogów, które prowadzicie.

    8 komentarzy:

    1. Długo już blogujesz:)


      Poklikasz w linki pod zdjęciami w tym poście? : ♔Post - kllik!

      OdpowiedzUsuń
    2. Świetnie wyszedł Ci ten post! :) Gratuluję nominacji ;))

      stylstynka.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    3. gratuluję nominacji ;))
      fajne odpowiedzi :p

      justsayhei.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    4. Hebino* ;)
      Przybijam piątkę, zwłaszcza w ostatnim pytaniu. A już najbardziej kocham komentarze, gdzie do naszego postu nawiązuje jedno krótkie zdanie, a cała reszta to nakaz (dosłownie) klikania w linki na swoich blogach. Ręce opadają.

      OdpowiedzUsuń
    5. Dziękuję! :D hahahaha
      Moje odpowiedzi
      I dziękuję jeszcze raz za pomoc przy nagłówku :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Choc nie biore udzialu w takich czy tez innych zabawach to jednak za zaproszenie i wyroznienie bardzo Ci dziekuje ... Pozdrawiam serdecznie. M

      OdpowiedzUsuń