niedziela, 12 stycznia 2014

"Format danych."

Miałam pisać wcześniej, ale tyle się działo...  Jeszcze wczoraj myślałam, że coś napisze, ale nie wyszło. Wiec pisze dziś...Ostatnio nie jestem tutaj zbyt często. Coraz trudniej pisać, ubrać myśli w słowa, odnaleźć miejsce w wirtualnym, wciąż obcym mi świecie...
Kilka dni skreślonych w nowym kalendarzu, pierwsze zapisane chwile tego Roku, pierwsze sprawdziany i pierwsze zajęcia szkolne w Nowym Roku i pierwsze tegoroczne porządki... 
2014 ciekawie się zapowiada. Pierwsze dni tego roku pozytywnie mnie zaskoczyły niektórymi wydarzeniami. Mam nadzieję, że tak będzie już cały czas, a nawet jeszcze lepiej. Że odnajdę prawdziwe przyjaźnie i miejsca w tym świecie, dzięki którym będę naprawdę szczęśliwa…
W 2013 zrozumiałam, ze życie potrafi mieć więcej w sobie niespodzianek, niż sama byłabym w stanie sobie wyobrazić... Był on dla mnie dobrym rokiem, nie mam co narzekać. Wiele się zmieniło, ja się zmieniłam. Poznałam w nim dużo wspaniałych osób, które w spaniały sposób wprowadziło w moim życiu rewolucję. Odbicie od szarej i monotonnej rzeczywistości bardzo mi się przydało. Jeszcze czasami powracam do poprzedniego stanu, ale zdarza się to bardzo rzadko. Udało mi się zapomnieć o czyimś istnieniu, nie mogę przez cały czas myśleć nad tym co było i jak zostałam potraktowana. 2013 dał mi dużo do zrozumienia. Życie jest strasznie kruche. Czasem jedno słowo zmienia w piekło cały Świat, a przyjaźń zmienić w nienawiść. Czesław miał rację, piękne są tylko chwile. Z czego najpiękniejsze momenty są ulotne. Bardzo smutne jest to, że nasze szczęście jest zależne od drugiego człowieka.

5 komentarzy:

  1. Czesław... Riedel pierwszy w świat puścił ten tekst. Chyba że inny Czesław, aniżeli ten talent szoł.

    A co do szczęścia. 'Jeśli naszemu życiu brakuje siarki, czyli nieustannej magii, to dlatego, że lubujemy się w oglądaniu naszych czynów i gubimy się w rozważaniach o wymarzonych kształtach naszych czynów, zamiast aby te marzenia nami powodowały.' takie do indywidualnych przemyśleń...

    Fajny tytuł wpisu. Faktycznie nowy rok przynosi swego rodzaju format danych.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Format danych" wygrał bez żadnej walki z poprzednią nazwą postu, która brzmiała "Rachunek sumienia". W sumie mam pełno podobnych tytułów w zanadrzu.

    Pewnie zauważyłeś/aś mój pewien błąd logiczny, który zauważyłam po Twoim komentarzu. Napisałam "Czesław miał rację, piękne są tylko chwile." Jest to cytat z piosenki Ryszarda Riedel. Gdzieś tam w myślach chodził mi Czesław Niemen z tym swoim słynnym "dziwny jest ten świat". Dlatego tak dziwnie to wyszło. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. O żesz, taka klasyka, no chylę czoła, naprawdę. A wiesz, że dzisiaj jest rocznica jego śmierci? Znaczy Niemena, nie Ryśka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam o tym. :>

      Usuń
    2. A widzisz, czego to przy okazji mozna sie dowiedziec...

      Usuń